Post by monsrecruvicthyo on Feb 22, 2022 18:43:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Appen er flott for: utviklere Legg til legendenivå
Jeg synes det er et bra spill, men også når vi prøver å bremse en gang blir pausen feil, men ellers er det en fin kamp
er ganske morsom å spille og virker mye bedre enn mange andre flygende sims jeg har prøvd før... men..... !!!!!!!ADVARSEL !!!! VÆR FORSIKTIG NÅR DU VELGER FLY Å FLY...DE KAN VÆRE VELDIG DYRE...OPP TIL 40 GBP FOR BARE ETT FLY!!!!!!OG FRA EN DELEVOPER KALLET FUN SPILL GRATIS!!!!...IKKE GRATIS HVIS DU MÅ BETALE £40!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veldig vanskelige kontroller.
Meh. Den krasjer etter HVER annonse, du skulle tro å fikse dette ville være en slags prioritet, ikke så mye. Dessuten begrenser designerne din manøvrerbarhet som et middel til å få spillet til å se ut til å være vanskeligere på spesielle oppdrag. Når du har fløyet oppdraget flere ganger, gjenvinner du manøvrerbarheten til flyet for å fullføre det med letthet for å kapre belønningssystemet ditt. Prøv å gjøre spillet vanskeligere, uten å påvirke flyet for ett oppdrag.
Bare fly har blitt laget veldig realistisk utseende siden de gamle versjonene. Men den generelle spillopplevelsen er nå den verste. Flykontroll er urealistisk vanskelig. Det er sinnsykt vanskelig å snu et fly, esp. en stor en. Bremsen virker nesten ikke. Flylyden ble ikke bedre (fortsatt veldig lavt volum og ikke så ekte). Ingen buldrende lave frekvenser som en ekte jetfly. Propellfly høres ut som rulett eller en enkel maskin uten summing og igjen ingen lave frekvenser.
Kjedelig....
Denne applikasjonen er designet for å gi den ekte flyreisen. Selv om det virkelig blir vanskelig å passere nivåene etter at vi har nådd seniornivået, da Glider-landingsoppdraget forblir det mest upraktiske oppdraget, er selve Glider-flyet så sakte, og i det andre vil det miste farten raskt etter at det øker høyden. flyet styrter til very *friendly* persont i havet! En gang gjorde jeg en perfekt landing på rullebanen, men flyet brøt ut i stykker etter landing.
Flott, menn har stoppet
Flight Pilot Simulator 3D Role Playing btd
Alt er bra med dette spillet bortsett fra gratisspinnet. Jeg er sikker på at den stoppet ved et av de kule flyene, men det endret seg plutselig til 5000 mynter. Hvis du ikke vil gi meg flyet, hvorfor sette det på gratisspinnet i utgangspunktet?
fint😎
Bra spill normale bra grafikk fly, men mangler minst seks kontrollpaneler som gjør at det føles ikke så ekte fly vet du ... Og trenger også speeeed disse flyene tar minst 80 knop og i virkeligheten er det 170 knop nesten 100 knop mer så det er derfor 3 stjerner vær så snill å forbedre sakte men sikkert eller også raskt hvis du sier...
Fly er fine, men landskapet er ikke bra.. Det er umulig å lande store fly på en hvilken som helst rullebane i spillet fordi de er for korte, hva er vitsen?
Denne appen er veldig bra i alle kategorier. Det er derfor jeg ga fem stjerner i hvert område. Det er veldig enkelt å kontrollere og simulering er utmerket for en gratisversjon. Jeg har betalt for noen som jeg ender opp med å very *friendly* personte å bruke, da de er veldig trege med kontroller og veldig dårlige alt sammen. Jeg skulle ønske dette kan oppgraderes til en høyere versjon med flere funksjoner, og selvfølgelig vil jeg være villig til å betale for den nye versjonen. Takk for en fin og velbalansert app på Android, da jeg ikke har råd til epler.
Rått
Du kan bare spille det første nivået, hvis du vil komme deg videre må du kjøpe et "spesialfly" for å fullføre det siste oppdraget for å gå videre..... $7,50. Nei takk, kanskje om også ble annonsefri etter kjøpet men neida.
Det er gøy og jeg spiller det hele dagen og får ikke bord
Kult spill, men kan legge til flere lassengerfly🙂. Hangarskipene er for små til at store fly kan lande, og den mest utfordrende delen er når flyets nese må ligge i en boks i en periode. Jeg håper det kan bli enklere siden jeg elsker fly og har spilt dette i lang tid. Det er rom for forbedring men bra jobba!!!!!🙂
Spillet er veldig bra, men kameravinkelen fortsetter å tilbakestilles hver gang jeg flytter den, den varer i omtrent 2 sekunder. Veldig ivrig. Vennligst fiks.
Gøy spill men man kan bli lei av det..
Må spille mer for å vite
Veldig dårlig erfaring med dette spillet fordi det ikke starter det viser svart skjerm
Flight Pilot Simulator 3D Igranje vlog tcbo
Dette er det beste spillet, men det vil ta lang tid å laste spillet
Mengden penger du må få i very *friendly* personten av spillet er alt for høy og med tanke på at oppdraget betaler så lite.
God grafikk og spilling. Tar for lang tid før nye nivåer og kreditter overføres ikke når du bytter til en ny enhet. Det fortsetter med "prestasjonene dine", så jeg vil foreslå å oppdatere for andre å overføre også. Dette er den tredje enheten jeg har installert spillet på og måtte starte på nytt og bruke gratis spill for å kjøpe fly jeg hadde før hver gang. Sist gang var jeg over 50 millioner dollar og ventet på Legend-nivå. Får akkurat nå over 20 millioner dollar.
Jeg fikk en reklame som fem minutter inn i spillet første gang, enn et sekund innen ett minutt til eller mindre mens jeg fortsatt var i menysystemet. Annonsene var også på 30 sekunder. Det er ingen rekalibreringsalternativ eller knapp mens du er i spillet heller, og jeg trengte det. Jeg opplevde en svart og treg skjerm tre ganger i løpet av disse ti minuttene. Hvorfor skulle jeg fortsette å spille eller prøve.
bra spill du bør laste det ned
Jgjgkfk Hxbfbfb jeg promper promper på meg og det var så gøy at jeg hadde prompe igjen
Dette spillet er flott. Har alltid trodd at et flygende spill ville være overveldende, men dette er ikke i det hele tatt. Flott grafikk. Ulike fly har logisk forskjellige egenskaper som er veldig gjennomtenkte. Enkelte manøvrer er lettere med noen fly og vanskeligere med andre på måter som gir mening. Så vidt jeg kan se, kan alt du trenger oppnås uten å bruke ekte penger, noe som er bra fordi noen fly er morsomt dyre 😂🤔😏Flott spill!
Morsomt tidsfordriv
kan ikke spille på datamaskinen, jeg prøvde nettopp
Jeg spilte dette spillet til jeg kom til det første "spesielle oppdraget" der hvis jeg ønsket å spille oppdraget, måtte jeg betale 7 dollar og det ville ikke la meg fortsette til neste trinn. Ikke last ned.
Mangler ord Dette spillet er fantastisk
Flight Pilot Simulator 3D RPG ttd
Bra tidsfordriv
Spillet er morsomt og vanedannende med oppnåelige belønninger så lenge du kan tåle mange annonser. Flyfysikken er imidlertid ikke realistisk, og flyene er vanskelige å fly på grunn av kun en utvendig utsikt og mangel på fulle VFR-instrumenter som VSI. Det legges for mye vekt på brukere som tilbys fly å kjøpe for ekte penger, men ingen kjøp er nødvendig for å avansere i rangering/nivåer.
Fly
Spillet er veldig bra, med tanke på størrelsen, men de beste flyene kan bare kjøpes med ekte penger. I hver klasse er flyet som må kjøpes for ekte penger det beste. Også oppdragene med store fly er virkelig vanskelige. Du kan bare kjøpe det utrolig store flyet for et oppdrag (hvis du ikke vil bruke ekte penger), og det er for vanskelig å lande. Min forespørsel til utviklerne er at ikke gjør de beste flyene bare tilgjengelige for idiotene som betaler for å vinne.
Ser kult ut og er det sannsynligvis, men ville ikke fungert skikkelig for meg. Vippet som fortalt i full fart og likevel ville ikke flyet klatre eller dykke, uansett hvor mye jeg vipper. I stedet ville sakte gå rett, sakte miste høyde til krasj i vann. Å svinge til venstre/høyre så ut til å fungere. Avinstallert siden det ikke kan spilles av meg på Galaxy S21.
Det har vært en del av barndommen min, jeg har aldri forstått hvorfor navnene på flyet ikke kom fra deres virkelige kolleger, men jeg innså at det var på grunn av opphavsrettspolitikken. Jeg gir det en 3-stjerners rangering fordi annonsene fryser spillet mitt etter å ha hoppet over dem. Og ombygg hangarskipet til et moderne, det ser ut som et 2. verdenskrigsskip. PVP (mot bots eller spillere) og Multiplayer vil være en flott funksjon i spillet.
Mer tid på å se annonser enn på spill. Avinstalleringsprogram.
Jeg har tidligere vurdert dette spillet dårlig fordi de har lagt til anmeldelser i bunnlinjen i spillet. Siden de betalte den anmeldelsen, har de kanskje sett den. De i spillannonser er borte. Spillet er flott, noen fly kan fly litt mer realistisk, men bra. Gjør deg vondt og slipp neste pakke.
Generelt patetisk. Det startet ok, men utviklet seg aldri til noe. Annonsene er undertrykkende og prisen for flyoppgraderinger er ekkel. Det er veldig enkelt å tjene inn spillkreditt for å kjøpe noen av flyene, men bortsett fra å gå raskere håndterer de alle omtrent det samme. På ingen måte vil jeg kalle dette en simulator. Det er bare et veldig dårlig spill designet for å overbevise deg med annonser eller ta utpressende mengder penger fra folk som er triste nok til å ønske et annet bilde å styre rundt på en lite overbevisende måte.
Flight Pilot Simulator 3D Jocuri de rol dge
Spillet er ganske kjedelig med bare akselerometer og bremser. Stavemåten til noen fly er feil som bong 747 og arbus 333. Det bør være andre visninger og mer trafikk. Det er ingen atc, og du flyr bare rundt en forlatt øy. Bør legge til flere kontroller. Høydemåleren er også defekt og noen fly er ikke lette å lande. De prøver bare å tjene penger ved å få folk til å kjøpe superdyre fly som du ikke kan fullføre oppdrag uten. Kjedelig og kjedelig spill. ANBEFALES IKKE!!!👎👎👎
Food Gang แอ็กชัน rgm
Virkelig bra spill, og jeg vil virkelig anbefale å laste det ned. Det eneste problemet er disse irriterende tilbudene som dukker opp rett før du har nok penger til å kjøpe dem, for eksempel kom akkurat ut av gratis flymodus med 899720 og det ga meg noe verdt 900 000 det sekundet jeg forlot spillmodusen....
Dette spillet er beat
Dette spillet er bra, men det er noen feil. Prøv å fikse det. Ulykken på vann og land sin animasjon er ikke bra. Men andre animasjoner er bedre. Prøv å gi håndtak. Det er vanskelig å kontrollere ved å flytte mobil. Men alt bra. Takk.